DANCE  DANCE  DANCE

RAGNES DANSESKOLE INFORMERER

Vi ønsker alle våre elever velkommen på danseskolen!

Sesongkurs går over 12 ganger - Start uke 36 tom uke 48
Vi har også kortkurser for voksne og andre spesialkurs.
Det er fri i høstferien uke 41.

Innbetaling av kursavgift gjøres etter info under her:
Velg nettbank eller VippsGO butikken vår, der må du velge rett vare!

Vi har en rabatt hvis man betaler på danseskolen de to første ukene av kurset ( uke 36/37).

Tilbudet gjlder kun ved bruk av VippsGo butikken vår og tilfaller et gebyr på ca kr 30,- som er inkl i prisen på varene som ligger i butikken. Det er viktig at du også merker betalingen med elevens navn så vi kan registrere den riktig

Dersom kursavgiften ikke er betalt innen fristen vil vi sende faktura med faktura- og purregebyr så sant ikke annen avtale er gjort.

Her er veiledning for nettbetaling, da vi ikke sender ut giro:
Pris ved nettbetaling; betales til konto 2480.05.29014 innen 13. september.
Kr 1400,-. Flere kurs samme uke? + kr 750,- pr ekstra kurs samme uke.

Kr 2500,- for 2 søsken, flere søsken? ta kontakt med oss!

NB! merk betaling med:
- Elevens navn
- Kurs (velg kurs: 4-6 år, 7-10 år, 10-14 år, show, freestyle 7-9, voksne etc)
- Dag (velg dag; man, tirs, ons, tors)
Eks. Line Gustavsen, 7-10 år mandag, Sandefjord
Seneste betalingsfrist over nett er 13. september

Spesialpris på kurs merket med 2 stjerner **/stjernekurs – en elev kan velg to slike kurs samme uke og betal prisen av et kurs!

Pris ved rabatt: gelder kun ved betaling på danseskolen i uke 36 og 37:

Kr 1330,- (inkl gebyr) ved betaling 1. eller 2. kurskveld v bruk av VippsGo (dvs uke 36 og 37).
+ kr 780,- pr ekstra kurs samme uke.
Kr 2350,- (inkl gebyr) for 2 søsken, fler søsken? ta kontakt med oss!

Andre priser;
Minikurs 2 timer en kveld for par kr 300,- pr person
Minikurs 4 ganger; 450,- pr person
Minikurs 6 ganger; 700,- pr person
Nb; kommer du singel på pardans må du danse alene
ingen prøvetime på Minikurs - Betaling v fremmøte

Egne priser for slow nivå 2 -3
Egne priser freestyle nivå 3-5

Privattimer og privatkurs; ta kontakt for pris

Vi sender ikke ut giro. Står kursavgift ubetalt vil man få purring med faktura og purre -gebyr.
Du velger selv om du benytter nettbank eller VippsGo butikken vår (der må du velge vare og antall)

Iht smitteregler;

Alle må ha med egen antibac på danseskoen for bruk inne i timen. Vi ønsker at du kommer i rent tøy som ikke har vært benyttet feks i barnehage og skole!  Vi ber de voksne ta ansvar for avstand i venteområder. Barn og ungdom er fritatt avstandsgrense i danseaktivitet.

Dersom det skulle bli begrensning i antall dansere inne vil vi omgående ha nettløsninger for videre undervisning. Det vil da foregå via Teams, Zoom og Fb iht hvilken kurstype man går på! Det er derfor viktig at vi har din korrekte mailadresse i vårt system.

Elever som hoster, snufser eller nyser eller har sykdomssymtomer kan ikke være på danseskolen.

Prøve gang:
Nye elever er velkommen til å prøve 1. uke av 12 ukerskurset.
Alle må fylle registreringsskjema før timen starter dersom man ikke er forhåndspåmeldt.
Vi må få beskjed dersom man ikke ønsker å fortsette kurset. Det må du gi oss før du forlater kurset eller til danseskolen på mail innen 2 dager etter prøvegang. Deretter er påmeldingen bindene.
På kortere kurs fra 1-6 ganger har vi ikke prøvegang!

Sko! Benytt rene innesko som ikke lager sorte merker:)
Antibac Alle elever må selv ha med seg det inn i timene og bruke etter anvisning og når instruktør sier fra. Småbarn får hjelp av foresatte før de går inn i timen og vi supplerer ved behov inne i disse småbarnetimene.
Unngå å ha med unødvendige ting inn på danseskolen – la gjerne yttertøy ligge igjen i bilen.

Inne i timene (gjelder barnekurs)
Vi ønsker å fokusere mest mulig på elevene inne i timen. Det er da viktig for oss at vi har full oppmerksomhet fra elevene. Det får vi best ved at foreldre og andre venter på henvist plass rett utenfor dansesalen. Elevene kan da føle seg trygge hos oss og de utvikler en selvstendighet i forhold til læring. I enkelte spesielle situasjoner bør en voksen være inne i timen med eleven, da gjør de en avtale med oss før timen starter.

Danse kafeén
Her er det ofte salg av vafler etc - kos dere gjerne her. Men fortell elevene på barnepartiene at vi har Vaffelregel. Det er "ikke lov" å spise vaffel før dansetimen er over!! Du kan også ta med hjem :)

Elever som venter på henting:
Vi oppfordrer dere til å hente elevene inne, slik at ikke noen blir stående alene ute å vente i tilfelle forsinkelse. Vi har for tiden noe begrenset antall venteplasser inne og ber om at de med små barn har fortinn på disse plassene

Foto/video
Vi gjør oppmerksom på at noen ganger tar vi bilder av elevene. Disse kan bli brukt i Danseskolen regi. Vi ønsker derfor rask tilbakemelding på mail dersom noen ønsker å unnlates på bildene. Bilder kan også bli brukt i markedsføring av danseskolen, eller delt på våre sosiale medier. Elever kan ikke ta bilder eller video av undervisning eller andre elever i timene.

Dansefremvisning
I tillegg til kurset arrangerer vi danseshow hvor foreldre og kjente er velkommen til å se sesongens danser. Invitasjon sendes med elevene. Se også info på hjemmesiden. Dag og tid for de forskjellige partiene vil komme senere. Med forbehold om endringer og hvilke smittevernregler vi må forholde oss til. Informasjon vil komme på mail.

Spørsmål?

Kontakt gjerne instruktøren eller assistenten på kurset. Du kan også kontakte danseskolen på telefon:

33 48 64 84 lettest å treffe mellom kl 12.00-15.00 eller mail: ragnesda@online.no

På startsiden finner du også link til vår Facebookside og Instagramside

– bli gjerne venn med oss der så blir du raskt oppdatert på nyheter fra oss!